Kæphest

Gå til kæphest på FYR

FYR er med på tidens kæpheste-trend, så nu kan du både få undervisning og deltage i stævner på kæphesteryg. Begge dele i spring såvel som dressur.

Indmeldelse og kontingent

Du bliver medlem af FYR Kæphest ved at udfylde vores indmeldelsesblanket. Det koster 180kr årligt at være medlem af FYR Kæphest.

Blanketten finder du i den blå bjælke i bunden af denne side, eller som fysisk papir i omslaget på den store, sorte opslagstavle i stalden. Efter udfyldelse kan den elektroniske version sendes til kontor@fyensrideklub.dk, og den fysiske afleveres i postkassen uden for rideskolens kontor (indgang fra parkeringspladsen ved skiltet Hal 1).

Tilmelding til og pris for undervisning

Tilmelding til undervisning sker via opslag i facebookgruppen FYR Kæphest. Det er her al kommunikation foregår, og gruppens tovholder er Birgit Jensen.

Prisen er 35kr pr. undervisningsgang, hvis du er medlem af FYR Kæphest og 45kr, hvis du ikke er.